Äldre festivalbesökare.

Idag åkte jag, Elise och vår pigga bildlärare N på bussresa.
Under resan pratades det om bloggen och festivaler. N gillar vår blogg, vill jag tillägga!
Vi har dessutom inspirerat henne till att skapa en egen blogg!

Iaf, vi kom av någon anledning in på Roskilde och billigare biljetter för dem som är 50+.
N hade tydligen varit sugen på att besöka Roskilde 2007, mest för Björk's skull,
vilket vi tyckte var rätt coolt. DÄR SATT VI sedan och pratade gamla festivalminnen.

Ska jag vara ärlig så vet jag inte var jag vill komma med den här historian, så jag slutar skriva nu..

... ÖL!
Jaana


 


Kommentarer
Postat av: Elise

HAHA, du är underbar.

2008-04-21 @ 18:41:56

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0