Den högre makten är med oss

Jag tror att vi ska vara väldigt glada att det är dåliga band som är bokade till Hultsfred i år. Tänk så här, om det hade varit bra bokningar te.x Coldplay eller något liknande. Nu är det inte så, och det är bra. För vi tar studenten samtidigt som Hultsfred. Det gör att det är lite lite enklare att stå i mot Hultsfredfestivalen.

MEN fy vad man vill dit.


Jaana, jag tror att Gud gillar dej.




Jag måste tyvärr säga att jag inte håller med dig om att den här så kallade "Gud" gillar mig. Chansen på att Coldplay skulle besöka en Sverigefestival känns osannolik.  Men lite tur har vi allt, som slipper välja mellan studenten och Hultan. 

Fredag den 13.

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0