Vi vet vem du är.

VARFÖR BESÖKTE DU INTE VÅR BLOGG IGÅR?
Är det pga den hemska bilden där uppe? Isf ber Elise om ursäkt.

Seriöst, vi ser att du har varit här, så du kan lika bra lämna en kommentar eller två.
Men tack till  våra 7 trogna läsare, vilka ni nu än är (snubbar som går NV, vi vet att det är ni)

Nu känner jag en enorm längtan efter att få ligga i tält inatt, frysa och lyssna till folks skrikande.
L jobbar ikväll, på en festival i Eslöv (samma arrangörer som för Häljarpsfestivalen)
Det var tydligen problem med att få biljetter sålda. Men väntade sig folk annat eller?
Nu återstår det att se hur det går för Häljarp nästa helg.
Jag funderar på att ta L's plats imorgon kväll.

Nej, vi jobbar inte för Aftonbladet i sommar.
Du hittar oss däremot på Google.

Jaana


Kommentarer
Postat av: Joel

oj, tack... ja vad fan.. även en blind höna kan finna ett korn ;D

och den här bloggen var ju sjukt festivalvigd, jag får väl beklaga att jag inte hinner hem i tid för festivaler.. men om tre år då ska jag ha jobbat upp en bra ölmage , då kommer jag ;D

2008-04-26 @ 05:55:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Elise

Vad du full när du skrev det här, jag förstår ingetting.

2008-04-26 @ 08:04:25
Postat av: Jaana

Jag var full av kärlek, Elise. Full av kärlek till vodkan!

2008-04-26 @ 20:58:32
URL: http://jawnas.blogg,se
Postat av: Elise

JAHA, del gamla kärleken.

2008-04-27 @ 11:42:01

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0