Idag så hatar jag världen

Definitivt den värsta dagen på länge... Och jag har en lång hatlista idag:

Jag hatar mitt jobb
Översittare

Lögnare
När jag blir underminerad på jobbet
Främlingar som ställer sig så nära en att man måste backa
Folk som spelar sin äckliga musik högt i bussen
När flera personer samtidigt spelar sin äckliga musik högt i bussen
Att jag inte har råd att köpa hörlurar till min mobil
Att jag inte har råd att köpa presenter och julklappar
Att jag inte kan fira en riktig jul
Att jag fortfarande är beroende av pappa
Att jag fick vänta på bussen i 2,5 timmar idag
Att vi inte har någon bil för tillfället
Att jag inte har något paraply
Att jag jobbar helg 6 veckor i rad
Att jag troligen kommer få jobba över julen och på nyår också
Att jag måste ha håret uppsatt hela tiden
Att jag måste lukta friterad mat hela tiden
Att jag inte får ha snygga, långa, målade naglar
Att jag inte har tid eller ork att se snygg ut
Att växelmaskinen på solariet inte funkar
Att jag har gått upp i vikt sen jag började jobba
Att jag numera äter sallad på jobbet
Att min lägenhet är så äcklig och kall
Att fastighetsförvaltarna skiter fullständigt i det
Att jag inte orkar klaga på dem mer
Att jag måste frysa till sömns varje natt
Att mina drömmar plågar mig
Att min ost är uppäten
Att jag missar Elise 20års fest
Att jag missar min brors överraskningsfest
Att jag har tappat koll på både dag och tid
Att det som jag vill allra mest här i världen inte händer mig
Att jag inte har råd att supa ner mig

En ny dag imorgon, thank god.
Jaana

Kommentarer
Postat av: Amanda

oj, du klagar på mycket!

andas...du kan inte hata allt..du mår bara sämre då. har jag lärt mig med åren.

Postat av: Alina

Trevlig kväll! :)

2008-12-08 @ 19:21:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: A

förutom allt det...allt bra med dig?:)

hang in there seko...good times will come

2008-12-08 @ 19:29:35

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0