Ticnet kan äta mitt bajs

Jag vet inte om jag är mer förbannad eller ledsen. Jag vill gråta och skrika samtidigt.

Skulle precis boka biljetter till 36 Crazyfists. Och eftersom jag inte har några pengar till att betala biljetten så var jag oerhört tacksam över presentcheckenTicnet som jag fick av Micks på min student. Men så kommer jag till betalningen och ser att jag endast kan betala via mitt konto.
Inga presentcheckar här inte! Så det var bara att makulera skiten och börja hata världen.

Lön i januari... Kanske är jag ensam om att vilja se dem. Be för mig
Jaana

Kommentarer
Postat av: laki

ja ber för dej ;P

2008-12-03 @ 21:42:36
URL: http://lakistar.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0