Tält var det

Förra sommaren så överlevde Elise tält allting. Eller, det vet jag inte, vi utsatte inte det för allt.
Nu är det smutsigt och jag är trött på det! Jag hoppas att hon och hennes tält inte tar illa upp nu.
Men nytt år, nytt tält, som man brukar säga?

Jag har kikat runt lite, inte mycket alls faktiskt. Det är för blått för min smak.
Rusta hade en ok variant för 199:-, men jag hittade något bättre för 299:-Biltema. Den tar vi.

Och för er som verkligen behöver spara på pengarna, så finns det ett stugliknande tält för 49:-
Rusta. Man kanske skulle ta och köpa ett par stycken sådana och bygga en liten by?

Jaana


376025-31

Kommentarer
Postat av: Elise

smart!!!!!!!!!!!

2008-05-18 @ 18:34:29

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0