Grejen med elmätaren

Jag bestämde mig för att inte ringa upp elsnubben idag. Det får vänta till imorgon tänkte jag.
Men det är tydligen andra bullar i stan! (ja, jag kommer missbruka det uttrycket framöver)

För nyss började det både banka och ringa på dörren. Farsan, tänkte jag. Öppnar dörren.
Men där står två sexiga killar (mmm, elsnubbeuniform) "Vi ska byta elmätaren"

Där står de båda två i hallen. Inte för att det är ett två-manna jobb.
Den ena donar med mätaren medan han berättar varför den ska bytas.
Den andra bara står och tittar på mig och små-ler.

Plötsligt börjar jag fantisera och får en sån jävla lust att bjuda in dem för att se "bordellen" (som mina vänner kallar mitt sovrum). Men så kommer jag på att jag har mina blommiga sängkläder!..

Iaf, nu när jag vet att det bara är unga, snygga killar som jobbar för det här elbolaget, och att de själva vet om när det är dags att komma, så lär det nog dyka upp mer problem med elmätaren framöver. Jag tror att sladdarna är gamla och behöver bytas de med..

Jaana


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, såklart man är en slipknotfan ! :D:D:D:D

2008-11-06 @ 15:30:21
URL: http://fridastridsman.blogg.se/
Postat av: Egoina

ehhh.. JA! Men ät mycket hot cheese :)

2008-11-06 @ 16:00:57
URL: http://egoinas.se
Postat av: Lina van der Putten

Haha, klockrent! :D

2008-11-22 @ 12:01:36
URL: http://lvdp.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0