Lugna mig med datorer

Nu sitter jag i en lägenhet i Lund. Iklädd en body, glasögon och en sjal knuten runt huvudet.

Lyssnar på Killers nya skiva Day & Age. En födelsedagspresent från min syster.

Jag fick lugna mig med att sätta mig vid datorn, så jag inte river stället med all min energi.


Jag var ute i går. Första gången på väldigt länge. Hur kan folk tycka att det är kul att gå ut, när halva tiden går ut på att vänta på folk? Men jag dansade "dansdans dans" (eller vad det kallas). Det var lite som yoga.

Jag var på systembolaget i Kalmar igår och behövde inte vissa upp leg där heller. Jag blir sårad. Mycket...

NE MÅSTE UT OCH GÅ AAAAAAA

Elise

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0