Den osexiga brandmannen

En lördagnatt för ca 3 veckor sen, när jag och R skulle lägga oss, 
ser jag att jag har fått ett sms - okänt nr.

"Heta kroppskyssar till fräscha dig från fräscha mig. Kyss"

Jag svarar då självklart med att fråga vem numret tillhör, och det visar sig att det är en medelålders man som jobbar nattskiftet som brandman i Malmö. Han berättar att helgen innan så var han på nattklubb och en kvinna skrev ner sitt nr på en lapp som han fick.
Då denna kvinnan definitivt inte var jag svarade jag med att det var fel nr.

Men så tyckte R att jag skulle fortsätta sms:a honom och jävlas lite, vilket jag gjorde.

Jag skrev saker som att "det kanske är ödet, det var meningen att du skulle skriva in just mitt nr"
Visst, det kunde han också tro på, och han ville då att vi skulle ringas dagen därpå och prata lite.

Men han ångrade sig snabbt efter mitt svar; "Min flickvän såg precis sms:en vi har skickat, och hon är inte glad.." Snubben får då panik för att han tror att han precis har flörtat med en kille, han ber så hemskt mycket om ursäkt och säger att han lägger ner allt.

Där var det slut på det roliga för mig och R och vi fick oss ett gott skratt. Men tydligen så slutade det inte där, och den här snubben måste vara sne, för igår fick jag ett sms - okänt nr.

"Kyss"

15 min senare;


"Ursäkta, förlåt, 2 siffror fel,, ska ALDRIG hända igen, förlåt, förlåt,,, sms kom fel, skulle till annan person, förlåt"

Jag fattade inte direkt att det var brandmannen och blev först riktigt förbannad och paranoid då jag trodde det var någon annan. Men så kollade jag upp gamla meddelanden, och när det visade sig att det var samma snubbe så ringde jag för att skälla ut honom som "flickvännen" till "killen", men han vägrade svara.

Nu undrar jag vad det är för fel på snubben? Vet han inte hur man sparar ett nr i mobilen?
Och hur fan lyckas han skriva in just MITT nr IGEN? Han måste vara smygbög eller bara helt sne.

Jag tackar iaf för underhållningen!
Jaana

Kommentarer
Postat av: E

hehe

2008-10-21 @ 16:24:48
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Postat av: DD

vilken jäkla story!!!! Du fick mig att skratta...



han e dum bara



2008-10-23 @ 11:17:52
URL: http://devilshlydivine.blogg.se/
Postat av: Lina van der Putten

Hahaha shit så roligt! Kul att jävlas med korkade människor!

2008-11-22 @ 12:10:08
URL: http://lvdp.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0