AFBfestivalen i Lund

Jag gillar inte endagsfestivaler, men Lund gillar jag. Kanske något att dra sig till, eller inte.

Mest intressanta just nu på AFBfestivalen är Lillasyster och Hästpojken.

Det är gratis och det blir utedisco, kan det bli bättre?
HÄR
Elise




Nej Elise, det kan nog inte bli bättre om de har utedisco.
Du vet vad jag tycker om Lund, och alla andra vet nog vad jag tycker om dans.
Så säg bara tid och plats, så ses vi där!
Förstår mig dock inte på det här med Lillasyster och Hästpojken.
Men sen lyssnar jag kanske lite för mycket på Coldplay.

Jag tänkte passa på att dela med mig av en bild från dagens händelser, vår egna lilla "mjölkfestival" på skolan. Tyckte dock att de kunde ha bytt ut mjölken mot vodka.

Jaana


 

376025-18
Ibland är det vackert att kräkas.

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0