Det perfekta festivalplagget!

Jag har redan börjat fundera över vad jag ska ha mig med för kläder på sommarens festivaler.
Och jag tror att jag har funnit det perfekta plagget. En body. Eller två.

Aldrig mer behöver man tänka på att dra ner tröjan, eller att dra upp byxorna när man står och har sitt livs bästa tid! Men sen kanske man inte vill stå och hoppa med endast en body på sig? Och vad säger killarna om att ha på sig en sådan? Vi får säga att shorts till, så blir det bra.

Sen om någon hellre vill ha en body för vuxna, det är upp till var och en.

Jaana



376025-15
Min personliga favorit.

Kommentarer
Postat av: Elise

Du skämtar, det skulle jag vilja se.

2008-04-12 @ 19:12:52
Postat av: Jaana

Nä? Jag har faktiskt på mig en just nu.

2008-04-12 @ 19:26:23

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0