Det senaste

Nu ska jag berätta! Vi har bestämt oss för att börja videoblogga! Kul va?
Då menar jag att vi ska MMS-blogga medan vi är iväg.
Dessutom så kommer vi hem med roliga presenter (filmklipp) till er!

Men var ska vi iväg?
JO, sparkontot är fyllt för Elises del, och betygen är satta för min del.
Pengarna väntar alltså bara på att bli spenderade!

Siesta!  29-31 maj   - (dock endast 31 maj för min del)
Hultsfredsfestivalen 14 juni  - (yes, riktigt fint avslut på studentfirandet!)
Arvikafestivalen 2-5 juli  - (P&L får klara sig utan oss)

SEE YOU SOON! (Coldplaylåten)
Jaana

Kommentarer
Postat av: Amanda

Yay! Låter rikitgt nice.
men det blir ingen festival tillsammans ser jag..

2008-04-30 @ 14:45:27
URL: http://kkklem.blogspot.com/
Postat av: Jaana

Yes, det är jävligt synd. Men det är svårt att springa efter varandra när man vill åt olika håll.
Blir väl stadfestivalerna tillsammans iaf :)

2008-04-30 @ 15:48:52
URL: http://sommardrog.blogg.se

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0