Nej, jag har inte börjat lyssna på Broder Daniel.

Det där vet jag ingenting om, Jaana. Jag förstår inte ens problemet.


Men det roliga med Arvika biljetterna att det finns tre olika sorters.

995 biljetterna inga träd

1070 biljetterna då ingår 5 träd

1145 biljetterna där ingår 10 träd

Så vi behöver inte lägga våra pengar på något onödigt.

FÖR VISSA HAR REDAN GJORT TILLRÄCKLIGT FÖR MILJÖN! Eller?


"Jag tycker det är riktigt riktigt schyst när man sätter ihop tre av Sveriges falsksångare och det blir så här grymt bra"


Elise





Nä, nu blir jag faasiiken sur. Det är en bugg i min blogg?
Nu är det så att man inte kan hitta Festivaler 2007 under kategorin Festivaler 2007.
Istället hittar man Allmänt, som också finns under kategorin Allmänt.
VEMS FEL ÄR NU DET HÄR? Inte är det mitt i alla fall, det är jag som fixar med allt på bloggen.

Elise skulle för övrigt boka biljetter till Arvika igår, men det gjorde hon inte!
Så nu måste vi köpa ett träd i Afrika?

Jaana


Kommentarer
Postat av: Jaana

Men de här träden, ska man ha dem i sin trädgård eller? För jag har bara en balkong.

2008-04-06 @ 13:07:48

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0