Oro för snar framtid.

Babyshambles spelning på Hultsfred är inte inställd. Tack och lov, för alla intresserade.
Och ni anar inte hur sugna jag och kameran är på att dra ut och fotografera all festivalstämning.

Jag såg nyss att 3-dagars biljett till Arvika nu kostar 995:- , vilket kom som en överraskning för mig. Dum som man är så tog man inte chansen när det fortfarande var 200:- billigare. Visst, 200:- är inte så mycket, men jag har märkt att mina pengar, snabbt och säkert försvinner på idiotiska utgifter som blomkrukor, gardiner, vattenkannor och andra tonårssaker...
Så jag börjar bli lite orolig över om jag har/kommer ha pengar till sommarens festivaler.
Jag måste nog seriöst ta tag i min ekonomi och göra upp en budget.

Elise sa för övrigt något om att hon ska på Siesta i år. Det var åtminstone så jag uppfattade det.
Vi får önska henne lycka till och en trevlig vistelse.

Jaana



376025-16
Siesta! 2007

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0