Putte i Parken

Är en ny festival. Som verkar väldigt intressant, festivalen ligger i Karlskoga. Utspelas 31 juli till 2 augusti. Dom har lyckats få dit Turbonegro, Teddybears Sthlm, The soundtrack of our lives och så klart alla andra band som kommer till resten av Sveriges festivaler. Plus att Magnus Uggla är bokad, han skulle var något att uppleva.

Hade man haft råd till en till festival, så hade man lätt åkt dit. Fortsätter de nästa år och med såna här band , kommer dom lätt ligga och kämpa med Arvika, P&L och Hultsfred om de unika festivalbesökarna.


Putte i Parken måste man nog hålla koll på.
Fy vad jag blev sugen på en kall öl i solen.

Elise




Jag ligger nog lite efter i festivalvärlden, bra att du håller koll på nyheterna, Elise.
Den där Putte i Parken verkar intressant. Men vem är nu den här Putte?
Är det en hemlös snubbe? Eller är det någon typ av konstigt smeknamn för "Pierre" ?
För jag menar, då måste de ju boka Simple Plan.

Jag ber om ursäkt, men jag kan inte släppa Hultans pinsamma bokning.

När det ändå snackas om nya festivaler så kan jag tillägga att det planeras en festival i Häljarp.
För er som inte vet så är Häljarp en liten by och ligger ingenstans mellan Helsingborg och Lund.
Jag kan verkligen inte låta bli att fnissa åt detta. Och de snackar om att boka Kent.

Tycka vad man vill om påhittet.

Jaana


376025-9
- Jak er arg Putte. 

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0