Småfestivaler är toppen

Klart vi ska till Strandfestivalen och gå omkring i bikini. Fast jag tror inte folk vill se mig i bikini.
Men det får man ta. Oskarshamn ligger i Småland, jag trodde det låg i Skåne.
Då kan vi på vägen hem åka till Emmabodafestivalen, 31 juli till 2 augusti.
Vad sägs som Slagsmålsklubben, Justice och Detektivbyrån?

Och vad sägs om att fira din födelsedag i ett fuktigt tält?

Elise





Haha, nu ska vi inte drömma oss bort allt för mycket. Vi är fattiga studerande, Elise.
Emmabodafestivalen kan du för övrigt besöka själv! Det är inget i min smak.

Men varför ett fuktigt tält? Jag vill fira min födelsedag torrt.
Jaana

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0