Vad har hänt i festivalvärlden denna veckan?

JO, Hot Chip kommer spela på Roskilde.

Och The Hives är bokade till Peace & love.

Men också har 795 biljetterna till Arvika tagit slut.


Allt detta firade vi med att göra högskoleprovet.


Skriv upp det, vet jag.  Allt annat är bara skitsnack.                                                     
                                                                                                                                                                  

        Elise

Kommentarer
Postat av: Elise

förlåt, jag fick inte till mitt namn så det ligger till höger. Förlåter du mig!

2008-04-05 @ 20:50:07
Postat av: Jaana

Elise, Elise. Vad ska jag göra av dig..?

2008-04-06 @ 10:41:30

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0