Jag försöker ta ansvar

Jag satte post-it lappar på mina pengar igår. Jag är ju rätt dålig på att lägga ut pengar på rätt saker.

Så när jag skulle in på City Gross igår för att handla dammsugarpåsar (som för övrigt var sjukt dyra, så jag sket i det och köpte ost istället, så nu får min lägenhet lida ännu mer) Iaf, så står jag i kassan och ska plocka fram mina pengar, och det står en gubbe bakom mig.

- Har du post-it lappar på dina pengar?
- Ja.


Det var allt. Han såg att jag hade lapparna, men var tvungen att fråga för säkerhetsskull? Så att han inte hade sett fel liksom? Jag borde ha chockat honom med ett annat svar. Typ, nej?

OBS! Lapparna är inte direkt något hinder.. Idag ska jag köpa dyra hörlurar.
Jaana

Kommentarer
Postat av: A

damn girl håll i cashen :P

2008-12-08 @ 19:27:04

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0