Besviken 3

Fast egentligen så hade jag räknat med att kassörskan skulle ha bett om leget och sen tittat på det i flera minuter och sedan tittat på mig och sen igen på leget. Sen sagt "har du inget annat". Då hade jag tagit fram mitt pass, gett det till henne, hon hade tittat lika konstigt på det och på mig. Sen får hon ropa in en annan anställd för att kolla. Sen efter mycket om och men så får jag mitt billiga vin och jag går därifrån nöjd. Eller så kunde hon åtminstone ha bett om leget, tittat på det och sagt grattis.


Nu blev det ju inte så.


Nästa gång jag går förbi något Systembolag så ska jag köpa något bara för att de ska kolla på mitt leg.


Elise

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, mm hände mig samma sak. att de inte kollade leg.

men gud jag är kort och ser ut att vara 14. suck.

2008-11-26 @ 19:24:05
URL: http://kkklem.blogspot.com/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0