Egoina är en bra rådgivare

För er som inte redan vet det, så börjar jag snart jobbaBurger King i Löddeköpinge.

Jag är aningen skraj, delvis pga D's uttalanden om mina blivande arbetskamrater
men det är nog Egoinas horrorberättelser som skrämmer mig mest.

Så jag passade på att berätta för henne att jag snart börjar jobba på BK och frågade om jag borde oroa mig för min hälsa och framtid, "JA" och hon föreslog att jag skulle äta mycket hot cheese.

Visst, Egoina är en mycket erfaren BK-arbetare, men det där leder nog bara till att jag blir fet och börjar syssla med 'squashing'....
Vilket man iofs kan tjäna stora pengar på, så det finns nog en tanke bakom den där hot cheesen.

Jag ser verkligen fram emot att börja jobba, ni vet var ni hittar mig!
Jaana

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

haha! du var mig en rolig prick!



grattis till jobbet dock, finns inget bättre än att få längta hem istället för hemifrån! ;-)

2008-11-06 @ 18:56:56
URL: http://www.petrabloggar.com

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0