Jag åker nu...nog...kanske. JA, jag åker

Jag pallar inte en till meningslös helg.
Orkar inte vänta tills onsdag med att få åka till Skåne. När jag vill åka nu.
Varför vänta när man vill något?

Det kliar i kroppen av att inte få göra något om dagarna. Jag håller på att bli galen.
Jag vill komma till Skåne och göra grejer; ta hand om djur, rida, städa, julfixa, festfixa, rensa, träffa folk, fixa Hultsfred biljett och slippa sitta vid datorn.
En intensiv vecka i Skåne blir det för att klara av två veckor till på Öland.

Elise

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Hon lovade att ta det lugnt, inte ramla och bryta nåt ben eller få blåmärken. Undvika trängsel, haha, hur hon nu ska lyckas med det!



jag som har msisat festivalen varje år, för att jag har fyllt år samtidigt som det! Nu när det äntligen är framflyttad, så blir det inte av för min del ändå. Snart känns det som om jag är för "gammal" för det... hm...

2008-11-28 @ 17:51:55
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Daniel

Stackare, alla vill alltid till Skåne. Här är det livat kan du tro :)

2008-11-28 @ 19:30:33
URL: http://danielgreen.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0