Surprised!!!!

Jag är inte i frankrike. Jag är inte i Skåne. Jag är på Öland. Jag skulle egentligen lämnat Frankrike på söndag och vara på Öland samma dag. Men jag var lite dåligare än vad som behövdes, så jag fick åka hem. Eller rättare sagt, jag har inga erfarenheter för det jobbet. Men det var en stor upplevelse att resa till Frankrike och vara där. Jag har lärt mig mycket som t.ex. att aldrig ge sig in på saker man inte klarar av och att jag aldrig mer ska resa utanför Sverige och Danmark igen.


Men jag är rätt stolt över att jag har kört bil ända från Skåne till Öland. Körde 11 och var på Öland 15.30. Nu väntar några veckor på Öland. Sen åker jag ner till Skåne för att fira min födelsedag. Åker upp igen och sen kör hem igen när jag slutar här vid jul. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det är det jag ska tänka på nu. Ska först lägga mig i min säng och krama min kanin och sen gå och äta riktig mat.

Elise

Kommentarer
Postat av: J

Åh, tråkigt att det inte funkade :( Men jag är faktiskt glad för att du är tillbaka igen!

2008-11-13 @ 21:23:16
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0