Vad händer bakom skynket? Del 2

Jag tror att vi börjar närma oss sanningen om vad min granne egentligen gör i sitt kök!

Efter lite åtanke insåg jag att mina misstankar om vad det kan handla om, nog är aningen för sexuella.
Jag menar, om snubben har Bamselakan så är han kanske intesexuell av sig?

Folk har gett mig lite andra förslag på vad som kan försigå hos min granne;

- En tror att han är självaste Bamse!
- En annan tror att han har igång ett Bamseband, filmar när han mimar och spelar alla rollerna själv.
- En tredje påstår att jag rullat runt med någon som har Ariel-sängkläder.


Forts. följer..
Jaana

Kommentarer
Postat av: Carita

HAHAH ;P Åh, BamseBamsevärldensbästeBamse ^^

2008-11-15 @ 13:02:21
URL: http://minicookie.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0