2 nya kategorier

Imorse pirrade det till i min kropp och mitt sinne, vilket ledde till att jag gjorde 2 nya kategorier. (förklaringen till denna helt galna, otroligt dramatiska snilleblixt får ni nedan*) Nämligen en egen kategori var åt mig och Elise-fis.

Såhär på hösten så är man varken pepp eller har material till att skriva om festivaler.
Så jag tänkte att eftersom Elise för nuvarande bor på Öland, har fullt upp med att plugga hälsa och göra mig sur med att gå ner en massa i vikt, och dessutom har planer på att flytta ner till Frankrike för att jobba om några veckor(?), så kan det vara en bra utfyllnad, öh, jag menar intressant läsning till vår annars trista blogg.

* Själv så har jag fullt upp med att göra ingenting. Alltså vara arbetslös, sysslolös och halvt döende.
Därmed kan jag berätta om min sanslöst roliga jakt på bananflugorna varje eftermiddag när jag vaknar. Bah..

Nämen, som man brukar säga, livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex?

Jaana


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tristess är lätt att bota. Bara till att flytta utomlands. Garanterat kalas och knas, jag lovar :)

2008-10-16 @ 22:38:44
URL: http://njorun.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0