Flera kastruller på plattan

Elise måste ta igen all dötid Elise har haft dom senaste månaderna. Med att inte sitta vid datorn och inte göra något alls.


Jag berättade för min syster om hur det är att inte ha en häst att ta hand om, om dagarna. " Man vaknar och räknar efter hur många timmar det är kvar tills man får gå och lägga sig igen". Hon fick en sån orolig blick då. Med tanke på att hon snart tar studenten och troligtvis flyttar hemifrån också.


Om det är något jag har lärt mig på Öland så är det tid. Att bara för att klockan är 13 så betyder det inte att man inte kan hitta på saker. Innan har jag alltid tyckt att det är för sent att hitta på saker efter 13, för då är dagen redan slut.

Kul att veta

Elise

Kommentarer
Postat av: J

HAHA, JAAA! JAAA! Det var sååå du innan.

Minns flera gången att jag frågat om vi inte ska hitta på något, och du svarat att det var för sent. KLOCKAN VAR TYP HALV 2! haha, hoho, hihi, nu ska jag äta chokladkaka.

2008-10-28 @ 18:02:20
URL: http://sommardrog.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0