Jag vill nog shoppa

Jag drömde om Gratisbio.se inatt.
Det är jävligt intressant hur dagens händelser och känslor visar sig i drömmarna.

Jag har varit något sjukt, otroligt sugen på att shoppa efter gårdagens besök på Mobilia (med bara 70kr i fickan - i tior) det har kombinerats med en otrolig ilska över något annat och jag har pratat med brorsans sambo om Gratisbio.se

Så inatt drömde jag att min stackars vän stavade fel när hon skrev in mig som värvare vid registreringen, och det ledde till att jag skrek rösten av mig på henne, för att sedan slå sönder hela datorskärmen och till slut få ångest. Usch.

Men nu väntar frukost och Wiiiiiiiiiii!
Jaana

Kommentarer
Postat av: Karin

Tack söta... Å va fin denna bloggen va.. Ska kika runt lite nu...kramizz

2008-10-29 @ 11:45:44
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Liza

Jag bor i Dublin ^^

2008-10-29 @ 16:40:08
URL: http://halighalie.blogg.se/

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0