Nu hände nåt, inte

Idag fann jag mig i en känslomässig shut-down. Visst, bananflugorna är döda, men nu är jag ensam.
 
Och jag började fundera lite på den där tärningsteorin om sex. Kanske är det läge att passa på att knulla jorden runt nu när det är mest synd om mig i hela världen (jag menar, barnen i afrika skulle aldrig tacka nej till mat, men själv har jag ingen aptit kvar) Men samtidigt, vill man riskera att få någon otrevlig könssjukdom, när man lika väl kan svettas och stöna på gymmet istället?

Det är nämligen vad jag ska börja göra nästa månad för min sista peng, och sen ska jag åka tillbaka i tiden och bli en partypingla igen! Men med tanke på att jag är pank så kan det nog jämföras med att jag kommer vara full i parken dygnet runt. 

Nu ska jag inte äta lamm och kokoskakor, godkväll.
Jaana

 

Kommentarer

Lämna din åsikt här:

Ditt namn:
Är du här ofta?

Din E-postadress: (För eventuellt camsex?)

Din Bloggadress/hemsida:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0